cari rakan yg slalu 0n9
cari mentor yg slalu 0n9
pakai double exp & pergi hunt kt adventure zone/icemaze/volcano/lostland/catamaze
cari perantis yg slalu 0n9 & slalu reborn
sentiasa ada cahaya suci
bina istana & ambil exp kt istana...sehari sekali
ambik exp kt o-two band....sehari sekali
pergi ke dewan perwira dan baca semua kisah epik.....sehari sekali
tebus exp dari kawan dan perantis..
minta orang lain yg lvl 100+ teach anda.
pergi jumpa pegawai eksekutif yg berada disebelah penjaga poin jin dan pedagang..anda hanya perlu membawa beberapa redstone yg dikehendakinya..hanya untuk lvl 35+..1 hari skali.
pergi ke offline training dan jumpa yolanda dan beri ia beberapa redstone yg dikehendakinya...hanya untuk lvl 90+..1 hari skali
sentiasa ada cahaya suci
bina istana & ambil exp kt istana...sehari sekali
ambik exp kt o-two band....sehari sekali
pergi ke dewan perwira dan baca semua kisah epik.....sehari sekali
tebus exp dari kawan dan perantis..
minta orang lain yg lvl 100+ teach anda.
pergi jumpa pegawai eksekutif yg berada disebelah penjaga poin jin dan pedagang..anda hanya perlu membawa beberapa redstone yg dikehendakinya..hanya untuk lvl 35+..1 hari skali.
pergi ke offline training dan jumpa yolanda dan beri ia beberapa redstone yg dikehendakinya...hanya untuk lvl 90+..1 hari skali

No comments:
Post a Comment